Produktów: 0
Suma: 0.00 zł
Certyfikat Rzetelna Firma

Regulamin

Regulamin OTO GLAZURA

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.Właścicielem witryny oraz sprzedającym jest firma OTOGLAZURA. 

2..Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie przy rejestracji prawdziwych danych osobowych i teleadresowych oraz zaakceptowanie regulaminu Sklepu.

3. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę, przez cały rok za, pośrednictwem serwisu www.otoglazura.pl

4. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.

5. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon lub faktura VAT na życzenie Klienta. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego produkty są gotowe do wysyłki.

6. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu skierowania przez Sprzedającego zamówienia do relizacji. Kupujący może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail pod adresem sklep@otoglazura.pl Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji.

7. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i wykonywanie zamówień następuje według kolejności potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

§2 PLATNOŚCI I DOSTAWA

 

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Ceny dostawy towarów podane na stronie Sklepu obowiązują na terenie Polski. Dostawa za granicę podlega osobnym ustaleniom Klienta ze Sklepem.

10. Koszty dostawy są zróżnicowane i zależą od formy płatności czy też wagi lub wartości zamówienia. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas składania zamówienia, zgodnie z formularzem. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je sklep www.otoglazura.pl opłata za dostawę zamówionych towarów może zostać pokryta przez Sprzedawcę.

11. Każdy produkt ma określoną przybliżoną dostępność i czas realizacji zamówienia. Czas ten jest uzależniony od dostępności produktu w magazynie lub od dostępności produktu u producenta/ dostawcy. W sytuacji braku towaru u producenta lub u innego dostawcy termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad wskazany na stronie www.otoglazura.pl zastrzega sobie prawo ustalenia z Kupującym nowego terminu dostawy, zmiany lub anulowania zamówienia.

12. Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia próbki wybranego towaru. W celu uzyskania dokładnej informacji prosimy o kontakt ze Sklepem.

13. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za składane zamówienia:

- przedpłatą na rachunek bankowy sklepu

a) poprzez tradycyjny przelew

- za pobraniem. Kwota "za pobraniem" nie może być wyższa niż 3,5 tys zł. Ograniczenie to wynika z regulaminów firm kurierskich. Nadwyżka powinna być przez Klienta opłacona wcześniej poprzez zwykly przelew lub platności elektroniczne.

14. W przypadku towaru "na zamówienie" wymagana jest wplata zaliczki w wysokości 40 % wartości zamówienia przed rozpoczęciem realizacji tego zamówienia przez nasz Sklep. Zasada ta obowiązuje zarówno po wybraniu płatności na konto Sklepu, jak również dla płatności "za pobraniem". Pozotałą kwotę (wyłączając płatność "za pobraniem") Klient wpłaca po otrzymaniu wiadomości o gotowości towaru do wysyłki.

15. Brak zapłaty w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia traktowany jest jako rezygnacja Klienta z zawarcia umowy sprzedaży, co skutkuje anulowaniem zamówienia i zwolnieniem rezerwacji towaru.

16. Za datę zapłaty za towar w przypadku wyboru platności w formie zwykłego przelewu uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na konto Sklepu. Jedynie w całości opłacone zamówienie jest wysyłane do Klienta.

17. Przesyłki są dostarczane przez firmy kurierskie:

18. Możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru w magazynie przy ul. Jagiellońskiej 3 w Warszawie od pon. do pt. w godz. 10- 18 oraz w sob. w godz. 9 – 14. W dniu planowanego odbioru (lub dzień wcześniej) należy skontaktować się z naszą firmą w celu podania przybliżonej godziny odbioru. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wpłynięciu zapłaty za zamówiony towar.

19. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Sklep oferuje Klientom stałe rabaty na płytki ceramiczne, które przysługują dla wszystkich produktów oprócz tych umieszczonych w zakładce "Oferty specjalne". Ceny towarów mogą ulec zmianie o czym klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. W przypadku zakupu towaru na który została wprowadzona błędna cena lub jest ona już nieaktualna, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane lub poprawione. W przypadku zmian cen po złożeniu zamówienia, klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez ponoszenia żadnych konsekwencji.

 

§3 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

20. Zamówienie jest realizowane po poinformowaniu zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową o przyjęciu zamówienia.

21. Termin realizacji zamówienia towarów dostępnych na magazynie przeważnie wynosi od 24 do 48h od momentu zaksięgowania wpłaty. Po potwierdzeniu zamówienia, jeśli termin jego realizacji byłby dłuższy, otrzymacie Państwo informację na temat przewidywanej dostępności zamówionego towaru oraz terminu realizacji zamówienia.

22. Przy każdym towarze podawany jest realny stan magazynowy lub czas oczekiwania w przypadku niedostępności towaru w danym momencie.

23. Czas oczekiwania liczony jest od dnia wpłynięcia zapłaty/zaliczki za wybrany towar lub - w przypadku płatności za pobraniem- od dnia potwierdzenia zamówienia przez Klienta.

24. Termin realizacji może ulec zmianie w zależności od bieżących rezerwacji towarów na magazynie oraz na stanach magazynowych naszych dostawców i zostanie określony przez pracownika sklepu internetowego www.otoglazura.pl

25. Zamówienie o różnym czasie oczekiwania na towary wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

26. Wysłanie zamówionego towaru kurierem jest jednoznaczne z jego realizacją a dostawa towaru do klienta określa rozliczenie transakcji z klientem.

27. Sklep nie ma wpływu na termin dostaw przez firmy kurierskie. Z założenia określa się dla paczek do30 kg termin ten nie powinien przekroczyć 24h dla paczek gabarytowych i o wadze powyżej 30kg czas dostaw powinien wynosić od 24h i przeważnie do 48h.

28. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania (co wynika z funkcjonowania regulaminów firm spedycyjnych). Klient powinien każdorazowo sprawdzić towar w obecności kuriera.

29. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki i numerem telefonu, pod którym Klient może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Dodatkowo Klient ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48 (czterdzieści osiem) godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.

 

§4 REKLAMACJE

 

30.Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym www.otoglazura.pl są fabrycznie nowe.

31. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (m.in. rozdarcia, przecięcia ), a także uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem.

32. Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor, wymiar oraz inne parametry zależne od rodzaju zakupionego towaru. Towary zamontowane nie podlegają reklamacji.

33. Tylko wady ukryte podlegają ewentualnej reklamacji.

34. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt.

Reklamacje należy składać e-mailem na adres sklep@otoglazura.pl

35. Zgłoszenie reklamacyjne wymaga formy pisemnej. Przy składaniu reklamacji prosimy przesłać następujące informacje:

- imię i nazwisko Klienta (w temacie wiadomości konieczny dopisek: "REKLAMACJA”
- nr kontaktowy
- reklamowany towar (ilość sztuk do reklamacji)
- rodzaj wady (uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.)
- oczekiwanie Klienta (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
- stan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem, zdjęcia reklamowanego towaru, potwierdzające uszkodzenia.

36.. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkody, w chwili odbioru przesyłki.

W przypadku odbiorów osobistych należy bezwzględnie sprawdzić towar na miejscu przy odbiorze. Uszkodzenia, wady, niezgodności z zamówieniem stwierdzone przy odbiorze należy spisać w protokole niezgodności opatrzonym podpisem magazyniera i zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odbioru.

37. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

38. W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do klienta. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez klienta konto.

39. Zdjęcia prezentowane na stronie mogą różnić się od oryginału, jest to wynik różnej rozdzielczości oraz kalibracji monitora komputera. Sytuacja ta nie może być to podstawą reklamacji. W celu dokładnego obejrzenia towarów zapraszamy do salonów sprzedaży w Warszawie


40. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia otrzymania pisma reklamacyjnego.

 

§5 ZWROTY

 

41. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki przyczyny wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy. Zwracany produkt należy odsyłać w oryginalnym opakowaniu razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem oraz adnotacją „zwrot towaru”. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. W przypadku zwrotu towaru, Kupujący płaci za jego transport zarówno do Kupującego jak i z powrotem wg pełnych stawek transportowych ponoszonych przez sklep www.otoglazura.pl Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), nie może być zniszczony musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, innych naklejek itp.).

42. Towar na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi.

43. Zwrot zakupionych towarów jest przyjmowany tylko w całości i tylko na całe opakowania z tej samej dostawy (czyli ta sama tonacja i kalibracja).

 

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

44. Złożenie zamówienia na www.otoglazura.pl oznacza całkowitą akceptację postanowień tego regulaminu.

45. Sklep www.otoglazura.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny, wycofania danego produktu z oferty lub odstąpienia od zrealizowania każdego zamówienia bez względu na jego status.

46. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę ANER danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst.jedn.Dz.U.02.101.926 z póżn.zm.) w celu realizacji tego zamówienia. Kupujący ma prawo do wglądu, korekty, usunięcia oraz kontroli swoich danych osobowych.

47. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Dane osobowe podane przez klienta podczas rejestracji są przetwarzane tylko i wyłącznie w celach realizacji zlożonego zamówienia.

48. Firma zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie www.otoglazura.pl opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

49. Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.

50. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby firmy "ANER „ s.c.
51. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)